onsdag 15 juli 2009

-"jag fick näsan i munnen!"

inte alls min dag idag!
började med att mamma drog upp mig ut sängen way to early, för att åka till poolen. ska väl inte klaga egentligen då det är super skönt där, kommer vara där troligtvis hela veckan eftersom vi är poolvakter.

vid fyra blev det grillat med farbror och familj, och sen drog vi med dom för kvällsdopp med, mys.

oturen är smspaketet som fuckat, fyllde på idag för att fixa, men funkade inte. pappa ringde då telia och det visade sig att jag smsat över 5000 sms och då är dom slut, damn kan min grej alltså!

sen har även magen strulat hela dagen, som vanligt. men nu kanske det inte är så lustigt när jag bara ätit och ätit sen helt plötsligt lägger av.

aja, imorgon blir det först stek i poolen sen dra en runda i ankarsrum till mormor och morfar, får väl se om j. är där?
och sen bio med mallan, älska harry potter!


en vecka kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar