torsdag 23 juli 2009

bla bla

igår blev det att vara ute med båten hela dagen, solade på någon ö.
vicke, frippe, majken, tove och karin, som tydligen kallas milf karin på sitt jobb ( ellen key), var med.
blev mest att lyssnar på ungarna som tjöt hela dagen, hade skön huvudvärk sen på eftermiddagen, hatar som sagt barn!
när vi skulle hem gled vi in med båten in i hamnen och karin köpte mat åt alla på donken som vi sen åt i båten, gött!

senare på kvällen kom j. och såg någon film, jag satt mest vid datorn, haha.
somnade med en gång när han hade åkt, blir ju sjukt trött här!

sen kom majken runt åtta imorse och frågade om hon fick ta en kaka..

nu har vicke och dom åkt till stugan i karlskrona ( där min familj är ) så jag har en lägenhet i stan och ett hus i bynn helt för mig själv, inte dåligt!

nu ska jag fixa mig och vänta tills molly kommer till viken, har inte träffat henne än! vet dock att hon blivit blond och neger, fasen så orättvist!
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar