fredag 31 juli 2009

im just gonna take a minute

bra dagar med mathilda!
oscar och jocke har ju faktiskt varit med en hel del, skapligt mys.

idag åkte dock mathilda hem, även oscar, då fick jag städa hela lägenheten själv.. jocke åkte när min moster kom hem, haha. fick liten utskällning då dom inte tyckte jag skött mig helt, bla. att datorn gick sönder..

igår fick jag och mathilda för oss att vi skulle naken bada mitt i natten.
så Rydersten och Bochen kom och hämtade upp oss runt ett i natt. Mathilda fegade tyvärr ur.. men det var sjukt trevligt.
ramlade av cykeln när Bochen skulle skjutsa mig på styret, inte lika kul, mest pinsamt!

i kväll skulle jag äta på Gusto med Malin, Kajsa och Molly, råkade äta någon timme innan och orkade då inte äta något igen! men följde med och tog mig en efterrätt och snackade skit. sen mötte vi upp Gbg-Becca och hennes kille, sköna typer!

imorgon ska jag vara barnvakt åt min lillebror, lördag leke med Mathilda och troligtvis Rydersten.
på söndag gotland med bästa jussi!

(bilder från helgen kommer)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar