måndag 13 juli 2009

vis






gör ännu ett nytt försök med bloggen, blir tyvärr inga videoinlägg men det finns det ju gott om ändå, haha!
kort om vis, jädrigt kul! kommer knappt ihåg något alls från dom första två dagarna, tredje dagen fick jag lova mami att hålla mig nykter, då jag träffat henne onykter på stan kvällen innan och hon var inte helt nöjd! indraget barnbidrag över sommaren känns halv surt, men så går det.


annars sover jag mest bort dagarna i väntan på att molly ska komma hem, tar en jädrans tid! lite sol skulle inte heller skada..
nu ska jag fortsätta lyssna på skit musik, äta upp mig några kilo och sitta och glo vid datorn tills det börjar ljusna och det är dags att lägga sig!
puss

5 kommentarer:

  1. sv. till mathilda: amen kom du pullunge!

    SvaraRadera
  2. Fy fan vilken partypingla säger jag bara! ;D

    SvaraRadera
  3. sv. till malin: du ska bara veta, haha!

    SvaraRadera
  4. måste säga att du var en av dom som gjorde mina vis dagar, tack babe! och ett litet tack till v.

    SvaraRadera