söndag 19 juli 2009

02:47

myyycket bra dag!
började med att j. kommer farandes på sin pärla från stan, virrar runt lite i bynn tills han hitta till tallgatan 18. klockan är tre på natten, men vad gör det om hundra år? pigga som vi är tittar vi på juno, bästa filmen enligt mig, han tyckte dock inte om den och slutade med att vi två, fullt påklädda, somnade i min säng, haha!

klev sedan upp och åkte för att träffa iris, gud så söt! j. stog mest och kastade grejer på dom stackars katterna..

sen kom oscar och vi chillade med film, GH och massa onyttigheter. dom åkte precis på sina coola mopeder hem till oscar då jag ska upp tidigt imorgon och kände att j. kanske inte ville gå upp lika tidigt för att sätta sig på en moppe till stan..

sjukt mycket puss på dom två pöjkera som helt klart gjorde min dag!


nu vet jag vem jag verkligen bör lita på,
och hon kommer om tre dagar
can't wait

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar