onsdag 19 augusti 2009

jucke och tilly

började gårdagen med att bara chilla, träffade sedan matilda mållberg vid tåget och vi gick hem till mig och pratade lite.
sen gick vi ner till pressbyrån, visade stolt upp pressbyrågänget och träffade jocke och tilly där för att följa dom till mig, där även molly var. mycket snack och mys!
matilda gick till oscar och molly gick hem, jag och tilly ägde jocke när han sov, finns på film här.
haha, shit så kul vi tycker det är!

idag har jag tilly och jocke förflyttat oss till viken där vi började med att dra till donken för en caffecool, träffade även elin w, elin s, olov, erik och viktor, länge sen!

sen hem till tilly, där vi mest tittat kläder och spelar sims3.
nu ska jag fortsätta titta kläder med tilly, och bara en vecka kvar till skolan!
kiss


haha, edward och bella på vår sims3 och kort taget ur filmen, lite likt?

1 kommentar: