tisdag 11 augusti 2009

i brist på annat..

Jag har insett att min senaste kyss: var med en kille som gillar att åka bräda, dumma mig
Jag pratar: för mycket när jag inte ska, och för lite när jag borde
Jag avskyr när folk: är för lika mig själv
Min bästa vän är: josefine
Mina första vänner heter: johanna och amanda
Kärlek är: ett påhitt
När jag borstar tänderna: använder jag två tandborstar
När jag lagar mat: blir det makaroner och bearnaisesås
Jag tänder på: killar
Jag är rädd för: ensamhet
Den värsta känslan är: att känna sig ensam
Den bästa känslan är: att känna sig uppskattad
Jag är bäst på: att vara negativ
Jag är sämst på: att vara positiv
Om jag va ett djur skulle jag vara: en amöba, passa nog mig bäst
Min mobiltelefon är: precis inlämnad på telia
När jag vaknar på morgonen: önska jag att någon låg bredvid
Just nu tänker jag på att: gå och lägga mig
Bebisar är: jobbiga och äckliga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar