tisdag 25 augusti 2009

baby don't you know I suffer?

vaknade upp hos jocke, och oscar. träffade dom på väg till vicke efter att ha varit hos emil, kände inte för att gå hem så följde med dom till jocke istället. insåg sen att det är skit långt till vicke så jag sov med killarna istället, hade riktigt kul, men det har jag ju alltid med dom två!

oscar skulle till stationen så han fick skjutsa mig till min moster där jag fixade mig för att träffa mathilda på stan, blev självklart donken sen en snabbis på stan.

pappa kom och hämtade mig och dubbelsängen, älska!
övningskörde även en bit ute på vägen idag, shit så stolt.

nu har jag rivit igenom hela garderoben för att se vad jag ska ha när skolan börjar, blev så jobbigt så orkar inte mer, jussi eller någon måste nog hjälpa, haha.

nej nu ska mina favoriter snart komma
(jocke och oscar)
och jag ska fortsätta lyssna på spellistan jag gjorde förut, bara låtar från twilight, jag är så jävla kär!

what if im not the hero.
what if im the bad guy?

3 kommentarer:

  1. om jag inte är din favorit så får du ingen hjälp!

    SvaraRadera
  2. And so the lion fell in love with the lamb..

    SvaraRadera
  3. svar till jussi: du vet att du är bästa bruden!
    och till mathilda, twilight!!

    SvaraRadera